درباره ما
مرکز تخصصی کاشت مو

مرکز کاشت موی آقای مو با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران به صورت تخصصی در زمینه پوست و مو و زیبایی فعالیت می نماید . مرکز کاشت موی آقای مو با بیش از 12 سال سابقه در زمینه کاشت مو و زیبایی ، با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی کلیه خدمات زیبایی پوست و مو را ارائه می دهد . از جمله خدماتی که در مرکز کاشت موی آقای مو ارائه می شود عبارتند از :

کاشت موی طبیعی
کاشت مو به روشهای sut ، fut ، fit ، hrt ، روش ترکیبی و …
تزریق ژل و بوتاکس
تناسب اندام و لاغری موضعی
لیپوماتیک
جوانسازی پوست
لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک کاشت مو | کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

مرکز کاشت موی آقای مو با هدف بهبود سلامتی بیمار و دریافت حداکثر نتایج با به کارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا با کمک متخصصین و تکنسین های دوره دیده در کانادا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد .

مشاورین مرکز کاشت موی آقای مو به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما می باشند و بهترین و مناسبترین راهکارها را متناسب با نیاز شما ارائه می دهند تا بتوانید بهترین و موثرترین تصمیم را برای انجام عمل های زیبایی پوست و مو داشته باشید .

اگر تصمیم به کاشت مو دارید ، می توانید با ارسال عکس از سر خود از طریق تلگرام ( دو عکس از جلوی سر ، دو عکس از بالای سر ، دو عکس از پشت سر ) از مشاوره رایگان ما قبل از مراجعه حضوری بهره مند گردید .

لطفا نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس خود را همراه با عکس های ارسالی ، جهت تماس مشاوران مرکز کاشت موی آقای مو درج فرمایید .

شماره تلگرام : 4001 940 0912

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره اینجا کلیک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *