ترمیم و کاشت مو

ترمیم و کاشت مو در واقع جایگزین کردن موهای طبیعی بجای موهای از دست رفته بدون هیچگونه عمل جراحی می باشد .

استفاده از ترمیم و کاشت مو برای پرپشت کردن و رفع طاسی سر برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند و یا مایل به ایجاد حتی کوچکترین خط جراحی در پشت سر خود نمی باشند بسیار مناسب و موثر می باشد .

برای ترمیم مو ، موهایی طبیعی مشابه موهای بیمار تهیه می نماییم و آنها را با روشهای مختلف روی سر قرار می دهیم به نحوی که قابل تشخیص با موهای اصلی فرد نمی باشند و خط طبیعی رشد مو کاملا حفظ می گردد.

تفاوت اصلی ترمیم مو با کاشت مو در این است که در ترمیم مو ، موهای استفاده شده قابل رشد نمی باشند ولی در کاشت مو موهایی کاملا قابل رشد خواهیم داشت . برای ترمیم مو هیچ محدودی در تعداد تار موهای استفاده شده وجود ندارد و بنا به نیاز سر و یا درخواست بیمار جهت پرپشتی موها از تعداد مورد نیاز استفاده می شود .

کلینیک ترمیم موی سر

کلینیک ترمیم موی سر و کاشت موی آقای مو با استفاده از موهای کاملا طبیعی و هماهنگ با موهای فرد ، ترمیم و کاشت مو را انجام می دهد.

مشاورین ما طی جلسات مشاوره شما را در تصمیم گیری برای کاشت و یا ترمیم مو راهنمایی می نمایند و چنانچه برای شما ترمیم مو بهتر باشد با طبیعی ترین ساختار مو ، موهای مشابه موهای اصلی شما برای نصب و استفاده در سر به کار می رود .

کلینیک ترمیم موی سر و مرکز کاشت موی آقای مو با کمک متخصصین و تکنسین های دوره دیده در کانادا و همچنین نیروهای متخصص در امر زیبایی شناختی با طراحی چهره شما ، بهترین راهکارها را برای زیبایی بیشتر به شما ارائه می دهند . یکی از رایج ترین روشهای ترمیم مو روش hrt می باشد که در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *