تزریق بوتاکس
تزریق ژل و بوتاکس

با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، چین و چروک در صورت مخصوصا در ناحیه پیشانی و دور چشم بیشتر می شود امروزه برای رفع چین و چروک راههای متعددی از جمله تزریق ژل و بوتاکس و تزریق چربی وجود دارد .

تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای جوانسازی پوست می باشد.

ژل ها محصولاتی همچون کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم هستند که برای جوان و شاداب سازی پوست صورت استفاده می شوند و باعث کاهش یا حذف چین و چروک پوست ، بالا بردن افتادگی ناشی از زخم ها، بزرگ شدن حجم لب ها و جایگزین مقدار بافت نرم از بین رفته می شوند . ما پس از انجام معاینات دقیق بنا به درخواست شما ژل های مورد نظر را در نواحی مختلف صورت و بدن تزریق می نماییم .

موارد استفاده از ژل برای تزریق عبارتند از :

پروتز لب ، گونه ، چانه
رفع خط اخم و خنده
درمان جای جوش
زیبایی بینی بدون جراحی
درمان چین و چروک پوست و دور چشم
رفع گودی و سیاهی زیر چشم
درمان افتادگی پوست صورت و گردن

تزریق بوتاکس نیز یکی از شایع ترین روش های جوانسازی پوست می باشد . بوتاکس در واقع یک سم است زمانی که بوتاکس در عضلات صورت تزریق می شود باعث فلج شدن عضلات این ناحیه می گردد و با تضعیف عضلات فرد قادر به اخم کردن های شدید نمی باشد و در نهایت خطوط ایجاد شده در صورت از بین می روند .

تزریق بوتاکس بیشتر برای نواحی خط پیشانی ، خط اخم ، خط خنده ، خطوط دور بینی و دور چشم انجام میشود .

تزریق بوتاکس لب | تزریق ژل و بوتاکس به صورت botox

بوتاکس که در واقع به عنوان یک روش موقت برای جوانسازی محسوب می شود برای مدت ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد ، البته این میزان ماندگاری بستگی به نوع پوست و جنس پوست فرد دارد ، البته جنس بوتاکس نیز در این مساله تاثیر به سزایی می گذارد . مرکز کاشت موی آقای مو با بهره گیری از متخصصین پوست با توجه به جنس پوست شما بهترین و مناسبترین بوتاکس را برای رفع چین و چروک صورت استفاده می نمایند .

تعداد جلسات و فاصله بین آنها بستگی به مدت زمان اثر بوتاکس دارد. متخصصین ما با تعیین مدت زمات اثر بوتاکس جلسات بعدی برای تزریق بوتاکس را اعلام می نمایند .

مرکز کاشت موی آقای مو این افتخار را دارد که با 12 سال تجربه در زمینه زیبایی پوست و مو ، با استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن و همچنین استفاده از داروها و مواد با کیفیت تحت نظارت متخصصین پوست و زیبایی کلیه خدمات جوانسازی پوست از جمله تزریق ژل و بوتاکس و چربی را ارائه مینماید . تزریق ژل یک روش کم تهاجم برای جوانسازی پوست می باشد که متخصصین ما در مرکز کاشت موی آقای مو از ژل ها و پرکننده های با کیفیت استفاده می کنند تا بدون هیچگونه عوارضی حداکثر نتیجه را در زیبایی پوستتان دریافت نمایید .

ما پس از بررسی وضعیت پوست شما و با توجه به نظر و خواسته شما عزیزان میزان مواد تزریقی و نحوه تزریق را تعیین می نماییم تا با حفظ زیبایی طبیعی صورت ، جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها انجام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *