لاغری با روش لیپوماتیک
تناسب اندام و لاغری موضعی با لیپوماتیک

تناسب اندام و لاغری یکی از مواردی است که اغلب افراد بخصوص خانم ها به آن توجه بسیار دارند. برای لاغری و تناسب اندام روشهای متفاوتی وجود دارد . مرکز کاشت موی آقای مو خدمات تناسب اندام و پیکرتراشی موضعی را به روش های مدرن بدون عوارض جانبی ارائه می دهد .

برای تناسب اندام و لاغری موضعی روشهای متعددی مانند لیپوماتیک ، لیپولیزر و لیپوساکشن وجود دارد که توضیح مختصری از آنها را ارائه میدهیم .

لاغری با لیپوماتیک جدیدترین و مدرن ترین روش لاغری و پیکرتراشی می باشد با استفاده از دستگاه لیپوماتیک چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن را بیرون می کشیم .

روند کار در لیپوماتیک بدین صورت است که دستگاه لیزر لیپوماتیک با استفاده از یک میله ی فلزی به نام کانولا و با ایجاد لرزش و ارتعاش های بسیار سریع باعث حرکت چربی ها در زیر پوست می شود . زمانی که چربی ها از این طریق دچار شوک شدند ، شل شده و از طریق میله ی مکنده خارج می شوند . برای ورود میله به بدن نیازی به برش های جراحی نیست و تنها از طریق شکاف بسیار کوچکی میله را وارد بدن می کنیم و پس از انجام جراحی جراحت مختصری بدلیل جای فرو بردن میله ایجاد میشود که با گذشت مدت زمان کوتاهی محو می شود . بعد از انجام عمل نیز فرد نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و می تواند بعد از حدود یک هفته فعالیت های روزمره خود را آغاز نماید .

لاغری با لیپوماتیک از روش های نوینی است که تاثیرات به سزایی را در فرد ایجاد می کند از این روش می توان در لاغری شکم ، پهلو ، ران ، بازوها ، غبغب و … استفاده نمود . مزیت اصلی روش لیپوماتیک این است که بدلیل سالم بودن چربیها می توانیم چربیهای استخراج شده را در نواحی دیگری از بدن جهت تناسب اندام تزریق نماییم .

روش لیزر لیپوماتیک جدیدترین و بی خطرترین روش لاغری و تناسب اندام می باشد . با استفاده از لیپوماتیک می توانیم چربیهای استخراج شده از بدن را در قسمتهای دیگر بدن که بیش از حد لاغر هستند تزریق نماییم و تناسب اندام ایده آلی را ایجاد کنیم .

لیزر لیپولیز یکی از روشهای موثر برای تناسب اندام می باشد . اغلب افرادی که به کمک رژیم و ورزش نمی توانند به تناسب اندام ایده آل خود برسند می توانند به کمک این روش به تناسب اندام دست یابند . در این روش پس از بیحسی موضعی با فرو بردن فیبر نوری لیزر در داخل بدن ، چربی های اضافی را از بدن خارج می کنند . به کمک لیزر لیپولیز می توان در چند جلسه به اندام ایده آل خود رسید .

لیزر لیپولیز برای نواحی مختلف بدن از جمله ، غبغب ، سینه آقایان ، شکم و پهلو ، ران قابل استفاده است .

روش دیگر برای ایجاد تناسب اندام انجام لیپوساکشن می باشد . که برای بر طرف کردن چربی های شکم و پهلو و ناحیه پایین کمر انجام می شود. در طی لیپوساکشن چربی از زیر پوست فرد با دستگاه خارج می شود و به بیرون پمپ می گردد .

کلینیک تخصصی تناسب اندام | لاغری موضعی با لیپوماتیک

مرکز کاشت موی آقای مو با بهره گیری از پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات پزشکی زیر نظر متخصصین مجرب خدمات تناسب اندام و لاغری موضعی را بدون عوارض جانبی ارائه می دهد . ما اندام ایده آل شما را با استفاده از جدیدترین متدها بدون عوارض جانبی ایجاد می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *