مرکز جوانسازی و زیبایی پوست

مرکز جوانسازی و زیبایی پوست آقای مو با اتکا به متخصصین و تجریه کافی در زمینه جوانسازی پوست صورت خدمات مورد نظر را تضمینی ارائه می کند.

همانطور که در جریان هستید شادابی و زیبایی پوست صورت تاثیر بسزایی بر زیبایی صورت دارد . پوست صورت در معرض آلودگی های محیطی قرار می گیرد بنابراین اگر به پوست صورت رسیدگی نشود شاهد پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در نواحی مختلف صورت می باشیم . به مرور زمان کلاژن سازی در زیر پوست افت می کند و این دلیل اصلی در ایجاد چین و چروک و شل شدن پوست است .

بنابراین باید با استفاده از روشهای جوانسازی در مرکز زیبایی پوست و مو تحت نظارت متخصصین پوست اقدام به جوانسازی پوست نماییم.

برای جوانسازی پوست روشها و متدهای بسیاری وجود دارد .

مرکز جوانسازی و زیبایی پوست آقای مو

مرکز کاشت موی آقای مو با در اختیار داشتن جدیدترین و مدرن ترین دستگاههای لیزر ، جوانسازی پوست را انجام میدهد . یکی از روش های جوانسازی پوست استفاده از دستگاه ليزر co2 و لیزر فراكشنال می باشد که با استفاده از این دستگاه می توانیم ضایعات پوستی مانند جای جوش ، زخم ، اسکار و یا ترکهای پوستی و حتی چین و چروک صورت را بدون هیچگونه عارضه ای رفع نماییم .

یکی دیگر از دستگاههای لیزر پرکاربرد در مرکز کاشت موی آقای مو دستگاه لیزر q-switch می باشد که برای از بین بردن لک های قهوه ای روی پوست و همچنین پاک کردن خالکوبی و تاتو به کار می رود .

جدیدترین روش برای درمان چین و چروک و ایجاد جوانسازی استفاده از دستگاه rf می باشد .

دستگاه rf با استفاده از امواج رادیویی و ساطع کردن موج های حرارتی موجب لیفت و کش آمدن پوست می شود و منافذ باز پوست را نیز درمان می کند . دستگاه RF فرکشنال دارای ۴۹ سوزن ظریف می باشد ، سوزنها تحت نظارت متخصصین پوست در محل مورد نظر وارد پوست میشوند و با ایجاد حرارت در داخل پوست بر روی لایه های بالایی پوست تاثیر می گذارند و موجب بازسازی بالاترین لایه پوست که لایه اپیدرم نام دارد می شوند .

جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه rf هیچگونه دردی ندارد و پس از انجام مقداری قرمزی در محل درمان به وجود می آید که پس از چند ساعت ، از بین می رود . استفاده از این دستگاه بسیار راحت و ایمن می باشد و تاکنون نتایج بسیار خوبی داشته است و برای جوانسازی و شادابی پوست بسیار گزینه مناسبی می باشد.

تکرار جلسات درمان به نسبت میزان چین و چروک صورت و نیاز پوست بستگی دارد . که متخصص پوست با بررسی دقیق و معاینات لازم تعداد جلسات و مدت زمان تکرار جلسات را تعیین می نماید .

کاربرد دستگاه Rf و لیزر co2 فرکشنال :

از بین رفتن جای جوش
بهبود اسکار و جای زخم
رفع چین و چروک
سفت کردن پوست صورت
از بین بردن لک های عمیق پوستی
بهبود ضایعه های آکنه
بهبود منافذ باز پوست

یکی دیگر از روشهای جوانسازی پوست ، روش PRP می باشد .

در اثر کاهش کلاژن و چربی زیر پوست و همین طور کم شدن میزان خاصیت الاستین ، از حالت ارتجاعی بودن پوست کاسته می شود و فرم و شکل پوست حالتی افتاده پیدا می کند و در نهایت چین و چروک های عمیقی روی پوست ظاهر می شود . پلاکت نقش بسیار مهمی در بازسازی الاستین و کلاژن و… دارد و باعث می شود که جوانی و شادابی و طراوت به پوست فرد باز گردد . بنابراین در بسیاری از مشکلات زیبایی مانند چین و چروک و خط هایی که در اثر بالا رفتن سن بدلیل کاهش میزان کلاژن، الاستین و چربی های زیر پوست ایجاد میشود ، جهت بازسازی مجدد بافت پوست روش prp کاربرد بسیاری دارد .

مرکز کاشت موی آقای مو با 12 سال سابقه در زمینه زیبایی پوست و مو ، علاوه بر ارائه خدمات کاشت مو ، خدمات کاملی در زمینه زیبایی پوست و تناسب اندام نیز ارائه می دهد . جوانسازی و زیبایی پوست از جمله خدمات ویژه و تخصصی مرکز کاشت موی آقای مو می باشد . متخصصین ما جهت انجام جوانسازی پوست صورت و بدن از جدیدترین و موثرترین متدها و تکنیک های روز دنیا استفاده می نمایند و بهترین روش را با توجه به نوع پوست هر فرد به کار می گیرند . مشاورین مرکز کاشت موی آقای مو به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند و شما می توانید با انجام مشاوره بهترین و موثرترین روش را جهت جوانسازی و زیباسازی پوستتان دریافت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *