مزوتراپی موی سر چیست؟ ( Mesotherapy )

مزوتراپی روشی برای تزریق داروها و ویتامین های مورد نیاز برای پوست و مو می باشد . بدین صورت که به صورت موضعی بدون عمل جراحی ، دارو با دوز پایین شامل انواع ویتامین ، مواد معدنی و آمینو اسیدها به طریق میکرو انجکشن با توجه به شرایط و نیاز آن ناحیه در منطقه پوستی مد نظر تزریق می شود تا بهبود دهنده عوارض مد نظر باشد .

کاربرد اصلی مزوتراپی برای رفع ریزش مو و تقویت ریشه های مو می باشد . ما می توانیم با تزریق مواد مغذی مورد نیاز موها ، پیاز مو را تقویت کرده و شاهد رشد مو باشیم .

یکی دیگر از کاربردهای مزوتراپی برای جوانسازی پوست می باشد . بدلیل اینکه با گذشت زمان چربیها و مواد معدنی در زیر پوست کاهش می یابند می توانیم با کمک مزوتراپی با تزریق مواد معدنی در زیر پوست ، پوستی جوان و شاداب داشته باشیم .

مزوتراپی چیست | مزوتراپی موی سر Mesotherapy

کاربردهای مزوتراپی :

جوانسازی و رفع افتادگی پوست
رفع پف و تیرگی دور چشم
رفع افتادگی پلک
چاقی صورت و اندام ها
درمان لک صورت
درمان ریزش مو و تقویت موها
رفع ترک خوردن پوست

برخی از مزایای مزوتراپی :

هزینه ی پایین
عدم نیاز به بیهوشی
نداشتن دوره نقاهت

مرکز کاشت موی آقای مو با 12 سال تجربه در زمینه زیبایی پوست و مو ، با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص خدمات زیبایی پوست و مو را به صورت کامل در جهت بهبودی بیماران ارائه می دهد . مزوتراپی پوست و مو نیز از جمله خدمات این مرکز می باشد که با توجه به شرایط و نیاز شما پس از بررسی و معاینات دقیق تحت نظارت متخصصین پوست و مو انجام میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *