مرکز کاشت ابرو طبیعی

داشتن ابروهای پر پشت و مرتب زیبایی چهره را دوچندان می نماید . ممکن است در برخی افراد به دلیل مصرف دارو ابروها دچار ریزش شده باشند و یا در اثر حادثه ای بخشی از ابرو از بین برود بهترین و دائمی ترین روش درمان برای این افراد کاشت ابرو می باشد . پس از انجام عمل کاشت ابرو موهای کاشته شده مانند موهای اصلی ابرو رشد می کنند و می توانید به راحتی بدون اینکه قابل تشخیص با موهای اصلی باشند آنها را کوتاه نموده و مرتب کنید . طبیعتا مانند روشهای کاشت مو در کاشت ابرو نیز ابتدا موها پس از مدتی وارد فاز استراحت می شوند و شروع به ریزش می کنند ولی به زودی موها مجددا رشد نموده و رشد آنها دائمی می باشد .

برخی از دلایل از دست دادن ابروها عبارتند از :

آسيب به ابرو از طريق سانحه ای مانند تصادف ، سوختگي و …
عدم رويش مو مادر زادي
کندن ابروها بدلیل بیماریهای عصبی
بیماریهای موضعی پوست در ناحیه ابرو
كندن مكرر موهاي ابرو توسط موچين در خانمها
وجود بيماري هاي هورموني
شيمي درماني

مرکز کاشت موی آقای مو با 12 سال تجربه در زمینه کاشت مو و با بهره گیری از برجسته ترین متخصصین و تکنسین ها و مشاورین مجرب با علم و آگاهی کامل در زمینه انواع روشهای کاشت مو مناسب ترین روش را پس از انجام مشاوره و معاینه های دقیق برای بیمار به کار می گیرد . مرکز کاشت موی آقای مو معمولا از روش fit برای کاشت موی ابرو استفاده می کند زیرا این روش بدون جراحی بوده و کاملا موثر برای کاشت مو در ناحیه های کوچک مانند ابرو می باشد .

روش کاشت ابرو در مرکز کاشت موی آقای مو بدین صورت است که متخصصین از بانک موی افراد معمولا از پشت گوشها که شباهت بیشتری به موهای ابرو دارند به تعداد مورد نیاز گرافت مو برداشت می کنند و با استفاده از ابزارهای دقیق گرافت ها را در جهت و زاویه رشد ابرو در ناحیه های دریافت کننده قرار می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *