کاشت موی ترکیبی
کاشت مو به روش ترکیبی ( fit و fut )

کاشت مو به روش fit به تنهایی نمی تواند برای طاسی های وسیع موثر باشد از طرفی در استفاده از روش fut نیز برای افرادی که بانک موی مستحکمی ندارند جهت برداشت تعداد گرافت ها محدودیت وجود دارد . ما برای رفع این مشکلات استفاده همزمان از دو روش fut و fit را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید بیشترین تراکم مو را داشته باشید .

در طاسی های وسیع معمولا 2500 تا 4000 گرافت مو لازم است تا بتوانیم به تراکم موی قابل قبولی برسیم . بنابراین اگر از روش fut برای برداشت این مقدار گرافت استفاده کنیم مجبوریم نوار پهنی از پشت سر برش بزنیم که در نهایت خط برش بزرگی ایجاد میگردد و اگر بخواهیم برای برداشت این تعدا گرافت از روش fit استفاده نماییم تعداد گرافت در حدی زیاد است که ممکن است بانک موی بیمار را از بین ببریم . بنابراین بهترین راهکار استفاده از روش ترکیبی جهت کاشت مو میباشد .

کاشت موی ترکیبی | کاشت مو به روش fit و fut

مرکز کاشت موی آقای مو با داشتن 12 سال تجربه در زمینه کاشت مو و زیبایی و با بهره گیری از تجهیزات مدرن و با کمک متخصصین با تجربه ، کاشت مو به روش ترکیبی را با بالاترین تراکم مو و طبیعی ترین خط رویش انجام می دهد .

ویژگی اصلی مرکز کاشت موی آقای مو در بکارگیری روش ترکیبی این است که روش ترکیبی را در 1 روز توسط تیم پزشکی متخصص انجام می دهیم بدین صورت که با استفاده از روش fut نوار باریکی از پشت سر بیمار بر می داریم و در ناحیه دریافت کننده ، گرافت ها را طبق روال کاشت موی fut قرار می دهیم و بلافاصله با بررسی وضعیت موهای بیمار جهت تکمیل عمل کاشت و افزایش تراکم مو جهت پوشاندن بهتر طاسی از روش fit استفاده می کنیم .

ما بدلیل استفاده از ابزار مدرن و دقیق و با رسم الگوی مناسب خط رویش مو ، این اطمینان را به شما می دهیم که بیشترین تراکم مو با خط رویش کاملا طبیعی داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *