روش prp
کاشت موی سر به روش prp

prp به معنای پلاسمای غنی از پلاکت می باشد و این پلاکتها حاوی فاکتورهای رشد جهت بازسازی سلولهای بدن می باشند . برای کاشت مو به روش prp ، پلاکت ها و پلاسمای خون بیمار را درون کیت های مخصوصی با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ جدا می کنیم تا فاکتورهای رشد آماده تزریق در پوست سر شوند در نتیجه پس از تزریق prp درون پوست سر ، پیازهای مو تحریک شده و از فاز تلوژن وارد فاز آناژن می شوند و در نهایت شاهد رشد مجدد موها می باشیم.

کاشت موی طبیعی به روش prp | پی ار پی موی سر ( prp )

مرکز کاشت موی آقای مو به عنوان یکی از بزرگترین و با تجربه ترین مرکز های زیبایی با 12 سال سابقه در زمینه کاشت مو و زیبایی فعالیت می نماید .

متخصصین مرکز کاشت موی آقای مو پس از انجام مشاوره های لازم و تشخیص نیاز و خواسته بیمار اقدام به انجام معاینات دقیق می نمایند و پس از انجام معاینات بهترین راهکار برای کاشت و پیوند مو را به بیمار پیشنهاد می دهند که بیمار شاهد تراکم بالا به همراه خط رویش کاملا طبیعی می باشد و در نهایت پس از رویش موها ، موهای کاشته شده قابل تشخیص از موهای اصلی سر نمی باشد .

استفاده از prp برای کاشت مو مزایای بسیاری دارد ولی مرکز کاشت موی آقای مو از روش های مدرن تر و جدیدتر برای کاشت مو استفاده می نماید زیرا روش های جدید کاشت مو ازجمله روش sut و fut و fit نتیجه بهتر و با دوام تری را نسبت به روش prp دارند و تراکم موی بالاتری را خواهیم داشت .

مرکز کاشت موی آقای مو برای انجام عمل کاشت و پیوند مو از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاههای اتوماتیک استفاده می نماید ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی و پاسخگویی 24 ساعته نیز یکی از ویژگی های اصلی مرکز کاشت موی آقای مو می باشد .

مشاوران ما پس از انجام عمل نیز در کنار شما هستند و شما را در انجام اقدامات لازم پس از کاشت جهت دریافت نتیجه بهتر راهنمایی می نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *