کاشت مو به روش ترکیبی FUE و FUT برای افرادیست که ریزش موی گسترده دارند و بخش زیادی از موهای سرشان را از دست داده اند، میتوانند از درمان ترکیبی کاشت مو کمک بگیرند.

در این روش شیوه کاشت موی نواری ( FUT) و FUE با هم ترکیب و در چند روز متوالی انجام میشود. با این روش کاشت موی زیاد کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود (Norwood Scale) امکان پذیر میشود تا تمامی بخش طاس یا کم پشت سر دوباره پر مو شود.

تصاویر ریزش مو – کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود

کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود

الگوی طاسی مردانه در کلاس 4 تا 7 مقیاس نوروود

(به ترتیب از سمت چپ کلاس 4 تا سمت راست کلاس 7)

معمولا شرایط به گونه ای است که یک عمل ترمیم مو برای پوشش جلوی سر و ناحیه بالای سر و عمل دوم برای پوشش ریزش موی تاج سر انجام میشود.

در مواردی که بیمار میخواهد ابتدا با تکنیک برداشت نواری واحدهای فولیکولی کاشت مو انجام دهد، باید حداقل 8 ماه منتظر بماند تا محل اهدا آماده برداشت دوم به روش نواری شود تا ناحیه باقی FUE-futمانده سر نیز پیوند مو دریافت کند. FUE

همچنین زمانی که بیمار میخواهد جراحی کاشت موی FUE برایش انجام شود تا جلو و بالای سرش مو داشته باشد، باز هم باید بعدا باز گردد تا جراحی دوم FUE برای پوشش ناحیه باقی مانده انجام شود.

بنابراین ترکیب روش نواری و FUE باعث میشود دیگر نیازی به عمل دوم نداشته باشید.

7 ماه پس از عمل2000 پیوند FUE4تصویر سمت راست ناحیه دریافت پیوند مو پیش از عمل و تصویر سمت چپ 7 ماه پس از عمل را نشان میدهد.

تصویر سمت راست پیش از عمل و تصویر سمت چپ پس از عمل را نشان میدهد.

در تصاویر بالا دو بیمار در یک جلسه عمل جراحی کاشت مو، طاسی سرشان را از بین برده اند.

تکنیک ترکیبی FUE و FUT چند سال است که انجام میشود و نتایج موفقیت آمیزی به دنبال داشته است. به این ترتیب مشکل کاشت موی زیاد نیز برای همیشه برطرف شده است.

2000 پیوند FUE2000 پیوند FUE2000 پیوند FUE  در این روش به طور متوسط 2500 پیوند FUE ظرف دو روز برداشت میشود و یک برداشت نواری حاوی 3500پیوند نیز در روز سوم برداشته میشود. بنابراین به طور کلی 6000 پیوند مو صورت میگیرد.

در تصاویر زیر بیمار در سه روز متوالی مراجعه کرده تا تمام ناحیه جلو، بالا و تاج سرش با 2000 پیوند FUE و 3000 پیوند نواری پوشش داده شود. اکنون دیگر نیازی به عمل بعدی ندارد.
2000 پیوند FUE 2000 پیوند FUE 2000 پیوند FUE4
به ترتیب از سمت راست: پیش از عمل، بلافاصله پس از عمل، 9 ماه پس از عمل

به ترتیب از سمت راست: پیش از عمل، بلافاصله پس از عمل پوشش تاج سر، 9 ماه پس از عمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *