کاشت مو به روش sut

امروزه کاشت مو موثرترین و قطعی ترین روش ، جهت درمان ریزش و طاسی می باشد . کاشت مو به روش sut از جدیدترین روش های کاشت و پیوند مو میباشد که با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک به صورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی و درد و خونریزی در یک روز انجام می شود مزیت اصلی روش sut این است که به دلیل استفاده از سوزن های بسیار ریز ، پرت کار و درد عمل کاشت مو بسیار کمتر از سایر روشها می باشد و همچنین تعداد گرافت بیشتری به نسبت روشهای قدیمی کاشت مو می توان برداشت کرد در نتیجه سطح بیشتری از سر را می توانیم با تراکم بالا پوشش دهیم .

کاشت مو به روش sut | کلینیک تخصصی کاشت مو با روش اس یو تی

پس از انجام عمل ، محل کاشت پانسمان می گردد تا از تماس دست و ایجاد آلودگی جلوگیری شود . روز بعد از عمل پانسمان را بر می داریم و بیمار فعالیت های روزانه خود را بدون محدودیت می تواند انجام دهد .

در تمامی روش های کاشت مو از جمله در روش sut ، موهایی که کاشته می شوند تا حدود ۳ هفته به میزان کمی رشد می‌کنند و سپس این موها وارد مرحله استراحت یا ریزش می شوند که بطور تقریبی ۳ ماه طول می کشد و در نهایت موها مجددا شروع به رشد می کنند و این رشد به صورت طبیعی ادامه خواهد داشت .

مرکز کاشت موی آقای مو با 12 سال تجربه در زمینه کاشت مو و زیبایی ، به صورت تخصصی و حرفه ای روش sut را در کاشت مو بدون هیچگونه عارضه ای انجام می دهد . متخصصین مرکز کاشت موی آقای مو با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک با کمک تکنسین های مجرب پس از انجام معاینات دقیق و تعیین تعداد گرافت مورد نیاز عمل کاشت مو به روش sut را در بالاترین کیفیت بر اساس الگوی خط رویش طبیعی موها انجام می دهند به طوریکه بعد رشد موها بیمار شاهد بالاترین تراکم مو با خط رویش کاملا طبیعی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *