آمار ها نشان می دهد حداقل 50 درصد مردان دچار مشکل طاسی و یا کم مویی هستند ، متاسفانه ریزش مو به شدت روی زیبایی ظاهری و اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی می گذارد، اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی می توان کاشت موی طبیعی را بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

کاندید کاشت مو

سلامت عمومی شرط اول دریافت خدمات کاشت مو است ، به این معنی که قبل از کاشت مو باید مراقبت های ویژه ای را برای متوقف کردن یا بهبود ریزش موی خود داشته باشید.

شما باید قبل از اقدام به کاشت مو درباره انتظارات خود واقع بینانه نگاه کنید ، در این باره بهتر است با مشاوران ما گفتگویی داشته باشید.

جراحی پیوند مو چگونه انجام می شود؟

در طی جراحی پیوند مو ، یک منطقه انتقال انتخاب می شود، سپس موها در مقادیر مختلف به اندازه یک یا دو مو، همراه با یک تکه کوچک از پوست سر برداشت می شود.

ما از سیستم های فوق پیشرفته برای کاشت مو استفاده می کنیم ، به این صورت که این سیستم برداشت موی خودکار و سیستم ایمپلنت از یک دستگاه تولید فولیکولار پیشرفته (FUE) برای استخراج موها استفاده می کند، سپس موها به وسیله ابزاری خاص بدون لمس فولیکول کاشته می شوند.

مزیت سیستم های خودکار ما این است که به سرعت و با دقت صورت می گیرند. به این معنی که موهای برداشت شده به طور اتوماتیک در ناحیه طاس ، در مکان دقیق و در یک زمان قرار می گیرند. مزیت این روش این است که هنگامی که موهای جدید شروع به رشد می کنند، طبیعی تر به نظر میرسند.

مزایای کاشت مو توسط آقای مو چیست؟

استفاده از روشهای حداقل تهاجمی
بی حسی موضعی
بدون هیچ ناراحتی
بدون بخیه
بهبود سریعتر
طبیعی بودن موهای کاشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *