کاشت مو fut
کاشت موی طبیعی به روش fut

روش fut ( Follicualr Unit transplantation) یکی از روش های کاشت مو می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای در مرکز کاشت موی آقای مو انجام می گردد . گرافت های برداشت شده جهت کاشت در این روش در حین انتقال به محل دریافت کننده آسیبی نمی بینند و در نتیجه رشد طبیعی و سالمی را پس از کاشت خواهند داشت.

متخصصین در مرکز کاشت موی آقای مو با انجام بیحسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی ، از بانک موی بیمار یعنی منطقه ای از سر بیمار که به تشخیص متخصصین دارای پیازهای مستحکم تری می باشد ( این منطقه معمولا شامل ناحیه پشت سر است ) ، نوار باریکی ( طول این نوار معمولا 30-20 سانتیمتر و عرض آن 18 -10 میلیمتر است ) از پوست سر را به همراه پیاز موی آن با استفاده از تیغ های جراحی ویژه برداشته و سپس با کمک تکنسین های خبره با استفاده از میکروسکوپ های بسیار پیشرفته آن را به قسمت های کوچکتری تقسیم می کنند که هر قسمت را گرافت می نامند . هر گرافت حاوی 1 الی 6 تار مو می باشد و این گرافت ها با سرم های نمکی خنک مرطوب نگه داشته می شوند تا پیاز مو در حین جراحی سالم بماند در مرحله بعدی توسط تیغ های جراحی بسیار ظریف شکافهای ریزی با عمق 6 – 4 میلیمتر در ناحیه دریافت کننده مو ایجاد می شود و گرافت ها را در جهت و زاویه رشد مو درون شکافها قرار می دهند و در نهایت متخصصین محل اهداکننده مو ( قسمتی که نوار مو از پوست سر جدا شده است ) را با دقت بالایی بخیه می زنند به طوریکه با رشد موها جای بخیه کاملا پوشانده می شود.

کلینیک کاشت موی طبیعی | کاشت مو اف یو تی fut

کلینیک کاشت موی طبیعی | کاشت مو اف یو تی fut

متخصصین مرکز کاشت موی آقای مو با بررسی دقیق وضعیت موهای بیمار ، کاشت مو را متناسب با الگوی رویش موها انجام می دهند تا بیمار شاهد رشد موهایی کاملا طبیعی باشد.

مرکز کاشت موی آقای مو برای رفاه حال بیماران شرایط مناسبی را فراهم می نماید تا در حین انجام عمل ، بیمار بتواند به فعالیت هایی مانند تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی دلخواه بپردازد . پس از اتمام کار، سر بیمار پانسمان می شود و این پانسمان بیشتر جهت کنترل خونریزی و همچنین جلوگیری از تماس آلودگی با موهای کاشته شده می باشد .

معمولا 4 تا 6 ماه پس از عمل با مراجعه به مرکز و معاینه توسط متخصصین در صورت نیاز به تراکم بالاتر عمل ترمیم انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *