بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو اولین سئوالی است که پس از تصمیم گیری برای کاشت مو برای شما پیش می آید ، اما به دلیل روش های متنوع در کاشت مو شاید برای شما کمی پیچیده باشد که بهترین روش کاشت مو چیست؟

ما در کلینیک تخصصی کاشت مو آقای مو به شما می گوییم که بهترین روش کاشت مو چیست ، پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین روش کاشت مو FIT ، SUT ، FUT

در میان روش های کاشت مو 3 روش را برای انتخاب شما آورده ایم و سعی کردیم با مقایسه هر کدام ، شما تصمیم بگیرید بهترین روش کاشت مو کدام است.

کاشت مو FIT

روش کاشت مو FIT نسبت به سایر روش ها تراکم بیشتری دارد ، برای استخراج مو ابزار مخصوصی فولیکول مو را در عمق ماهیچه ای پس از پوست جدا می کند ، گرافت های دست نخورده در ای روش 1 تا 5 تار مو هستند.

در این روش بیشترین تعداد تار مو استخراج می شود ، اما امکان چنین چیزی در دیگر روش های کشت مو یعنی FUT و SUT وجود ندارد.

از مزایای این روش می توان به طبیعی بودن خط رویش مو ، تراکم بالای کاشت مو و به حداقل رسیدن از بین رفتن فولیکول اشاره کرد.

کاشت مو FUT

روش کاشت مو FUT یا جراحی لایه ای یا نواری به این صورت می باشد که قطعه ای از ناحیه برداشت مو به صورت تکه تکه و سپس فولیکول های آن جدا و در ناحیه بی مو پیوند داده می شود.

از معایب این روش به جای ماندن محل زخم برداشت و برش پوست می باشد و باید همیشه محل مورد نظر موهای بلند داشته باشید تا مشخص نباشد.

متاسفانه در این روش حالت مو عروسکی می شود و شاهد خطر ریش غیر طبیعی خواهیم بود ، اطرافیان و دوستان متوجه کاشت مو شما می شوند.

مزایای کاشت مو به روش FUT

روش کاشت مو FUT مزایای چون امکان کاشت مو در یک جلسه ، تراکم مناسب مو و امکان پایداری پیوند مو را می توان نام برد.

کاشت مو SUT

روش کاشت مو SUT یکی دیگر از روش های کاشت مو می باشد ، این روش که تقریبا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته در واقع همان روش کاشت مو Safer است.

در این روش ، مشابه کاشت مو به روش FIT توسط دستگاه مخصوص مو را بصورت تک تک استخراج و در محل دریافت مو پیوند می زند.

از معایب کاشت مو با روش SUT می توان به استریل نبودن دستگاه ، تخریب در محل استخراج مو و کاشت مو و تلفات زیاد فولیکول های استخراج شده یادآور شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *