مرکز کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل یکی از رایج ترین روشهای درمانی برای مردانی است که یا اصلا ریش و سبیل ندارند و یا ریش و سبیل آنها به صورت نامنظم و کم پشت رشد می کند یا بنا به دلایلی مانند تصادف و یا سانحه ای بخشی از موی صورت آنها از بین رفته است و زخم شده است .

برای کاشت موی صورت از نواحی که ریشه موها در آنجا زخیم است مانند موهای روی گونه و یا پشت گردن و پشت گوشها گرافت های مورد نظر برای کاشت را با استفاده از روش fit استخراج می کنیم و آنها را در نواحی مورد نظر با توجه به خط رویش موها و بر اساس الگوی زیبایی شناختی که توسط تکنسین های مجرب طراحی شده است در روی صورت قرار می دهیم .

عمل کاشت مو با بی حسی موضعی انجام میشود و هیچگونه عارضه ای برای بیمار نخواهد داشت . معمولا برای کسانیکه اقدام به کاشت سبیل می کنند حدودا بین 500 تا 100 گرافت مو نیاز می باشد و برای کاشت ریش بین 2000 تا 3500 گرافت استفاده می شود و این میزان بنا به تشخیص متخصص با توجه به اندازه سطح صورت افراد و میزان طاسی و کم مویی متغیر می باشد .

مرکز کاشت موی آقای مو با 12 سال تجربه در زمینه کاشت مو و زیبایی ، خدمات کاشت موی صورت را با بالاترین کیفیت با استفاده از متدها و روش های مدرن و موثر ارائه می دهد . ما برای کاشت موی صورت از روش fue یا همان fit استفاده می نماییم و نتیجه کاشت مو در این مرکز کاملا دائمی بدون هیچگونه عارضه با خط رویش کاملا طبیعی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *