کاشت مو به روش safer یا اتوماتیک

کاشت موی safer یکی دیگر از روشهای کاشت مو میباشد .

Safer مخفف ( Suction Assisted Follicular Ex traction and Reimplantation ) می باشد که در واقع یک دستگاه اتوماتیک جهت برداشت و کاشت مو می باشد . دستگاه safer گرافت ها را با روش fit برداشت می نماید و پس از جداسازی آنها را با متد پانچ در محل دریافت کننده مو قرار می دهد .

استفاده از دستگاه safer معایب و عوارض متعددی دارد از جمله اینکه بدلیل عدم امکان استریل کامل دستگاه امکان انتقال بیماری وجود دارد و همچنین بدلیل خطای دستگاه و نبود نظارت کامل ، تعداد بسیاری از فولیکوها در حین برداشت و کاشت از بین می روند بنابراین مرکز کاشت موی آقای مو به هیچ عنوان از روش safer جهت کاشت و پیوند مو استفاده نمی کند و روشهای جدیدتر و مدرن تری را برای کاشت مو به کار می گیرد .

معایب کاشت موی طبیعی به روش safer یا اتوماتیک

کاشت مو به روش sut ، کاشت مو به روش fit ، کاشت مو به روش ترکیبی و کاشت مو به روش fut جدیدترین روشهای کاشت مو می باشند که مرکز کاشت موی آقای مو به صورت تخصصی آنها را بنا به شرایط بیمار و با توجه به خواسته بیمار به کار می گیرد .

متخصصین مرکز کاشت موی آقای مو پس از ارائه مشاوره و پس از انجام معاینات دقیق بهترین تکنیک و متد کاشت مو را برای بیماران ارائه می دهند و شما پس از انجام عمل کاشت شاهد بالاترین تراکم و طبیعی ترین خط رویش مو می باشید . مشاورین کلینیک همچنین شما را در زمینه مراقبت های بعد از عمل راهنمایی می نمایند تا بهترین نتیجه را از عمل دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *