هزینه مزوتراپی
هزینه مزوتراپی موی سر

مزوتراپی به معنای تزریق مقادیر کوچکی از عصاره های طبیعی، داروها و ویتامین ها به درون پوست جهت درمان ضایعاتی مانند چین و چروک پوست و یا ریزش مو و … می باشد .

مواد مزوتراپی مو ترکیبی از ویتامین هایی مانند ویتامین های A, B, C, D, E, K ، مواد معدنی ، آمینو اسید ها ، آنتی اکسیدان ها و … میباشد که به صورت تزریقات بسیار کوچک ، به لایه ی میانی پوست وارد می شوند . با استفاده از مزوتراپی این مواد مغذی جهت درمان ضایعه پوستی و یا درمان ریزش مو تزریق می گردند .

برای درمان ریزش موی سر، از درماهیل (Dermaheal HL ) استفاده می شود که به تحریک و تقویت رشد موها کمک می نماید . مقادیر بسیار کوچکی از این محلول، در همه جای پوست سر و در پیاز موها تزریق می شود . این عمل باعث افزایش گردش خون در پوست می گردد و فولیکول موها را دوباره زنده می کند ، بدین ترتیب ریشه ی موها تقویت شده و باعث رشد مو های ضخیم و پر پشت تری خواهد شد .

هزینه مزوتراپی | قیمت مزوتراپی موی سر Mesotherapy

هزینه کلی مزوتراپی ، به عارضه ی مورد درمان و تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب بستگی دارد . نوع مواد مورد نیاز و همچنین مقدار آن نیز تعیین کننده قیمت مزوتراپی می باشد .

در این مرکز، با استفاده از داروهای معتبر، بسیار موثر و دارای تائیدیه وزارت بهداشت و درمان ، بهترین و موثرترین نتایج مزوتراپی را برای شما مراجعه کنندگان عزیز ارائه می دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *