کاشت مو به روش غیر جراحی ( fit )

کاشت مو به روش fit یک روش جدید غیرجراحی می باشد . روش انجام کاشت موی fit بدین صورت است که ، ابتدا با استفاده از داروهای بی حسی ، محل برداشت و کاشت گرافت ها را به صورت موضعی بی حس می کنیم سپس با استفاده از یک پانچ بسیار ریز به اندازه 0.7 تا 1 میلی متر ، فولیکولهای مو از بانک موی بیمار برداشته می شود و با دقت بالایی بلافاصله در محل دریافت کننده درون شکافهایی که هم جهت با رشد موها ایجاد شده اند ، قرار می گیرد . در این روش دیگر نیاز به ایجاد برش های خطی جهت برداشت فولیکول مو نیست بنایراین جای برش و بخیه روی سر دیده نمی شود . بدلیل وجود محدودیت در برداشت فولیکولها در این روش تعداد کمتری گرافت مو می توانیم برداشت نماییم بنابراین این روش برای طاسی های وسیع پیشنهاد نمی گردد.

کاشت مو fit | کلینیک کاشت مو اف ای تی fit

پس از 6 تا 12 ماه در صورت مناسب بودن بانک موی بیمار، ممکن است تکرار کاشت مو برای افزایش تراکم مو صورت گیرد .

مزیت اصلی کاشت مو به روش fit ، عدم ایجاد خط بخیه در پشت سر و بنابراین کم تهاجمی بودن آن به نسبت روش fut می باشد . همچنین مدت زمان بهبودی بسیار کوتاه است و بلافاصله پس از عمل بیمار قادر است فعالیت های روزانه خود را انجام دهد .

مرکز کاشت موی آقای مو با بیش از 12 سال تجربه در زمینه کاشت مو و زیبایی ، روش fit را برای کاشت مو و کاشت ابرو به کار میگیرد . متخصصین ما در مرکز پس از بررسی دقیق و انجام معاینات لازم با توجه به خواسته بیمار بهترین و موثرترین روش کاشت مو را ارائه می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *