کاشت مو در بیماران لوپوس

کاشت مو در بیماران لوپوس توسط متخصصان و پزشکان در بهترین کلینیک کاشت مو آقای مو با انواع روش های کاشت و پیوند مو

لوپوس چیست؟

لوپوس اريتماتو سیستمیک (SLE)، که معمولا لوپوس معروف است ، یک بیماری خود ایمنی است که موجب التهاب مفاصل، پوست و سایر اندام ها می شود.

لوپوس در اصل منشا ژنتیکی دارد و عمدتا روی زنان تاثیر می گذارد ، این بیماری می تواند بر هر قسمت از بدن تاثیر بگذارد.

لوپوس می تواند علائم مختلفی از قبیل درد عضلانی، خستگی شدید، بثورات، کم خونی و موارد دیگری را ایجاد کند.

لوپوس و ریزش مو

یکی از علائم لوپوس ریزش مو است ، لوپوس باعث التهاب گسترده می شود که اکثر آن مربوط به پوست می باشد ، به ویژه روی صورت و پوست سر.

این التهاب باعث می شود که مو در پوست سر به تدریج نازک تر شود ، ریزش برخی از موها که در مژه ها، ریش و موهای بدن هستند سریع تر شما را آگاه می کند.

در  اغلب موارد موها وقتی که لوپوس درمان می شود، رشد می کنند اما بعضی افراد دچار ضایعات دور (دایوئیدی) روی پوست می شوند ، این ضایعات دیسویو می تواند به پوست سر و فولیکول های موی شما آسیب برساند که منجر به ریزش موی دائمی در منطقه آسیب دیده می شود.

موی شما به علت لوپوس می تواند شکننده باشد و به راحتی شکسته شود، در حال حاضر هیچ درمانی برای لوپوس وجود ندارد ، اما اگر از علائم اولیه درمان را شروع کنید عوارض آن کمتر می باشد.

درمان کاشت مو در بیماران لوپوس

در کلینیک کاشت مو تهران آقای مو، متخصصان و پزشکان در روند ترمیم مو در کنار شما هستند.

با توجه به این که موی هر فرد متفاوت است ما برای حل مشکلات روش های مختلفی نظیر روش FUE و غیره داریم ؛ با این حال، مشاوره برای بررسی علت ریزش مو و استفاده از بهترین روش کاشت مو مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *