کاشت ابرو

روش های جدید کاشت ابرو امروزه به یکی از متداول ترین و محبوب ترین عمل های زیبایی سرپایی در بین مردم تبدیل شده است.

از موارد مهم در روش های جدید کاشت ابرو ، طبیعی به نظر رسیدن آن و طراحی درست ابرو است ، بیماران برای رسیدن به فرم مطلوب ابروهای خود، باید به بهترین پزشکان مراجعه کنند.

بهترین متخصصین کاشت ابرو در کلینیک کاشت مو آقای مو گرد هم آمده اند.

کاشت ابرو

هنگامی که زنان دلربایی می کنند، چشم ها زبان اسرارآمیز خودشان را دارند، اما چشم بدون ابرو حداکثر زیبایی خود را نشان نمی دهد؛ بنابراین نباید قدرت ابروها را در زیبایی چهره در نظر گرفت.

همه خانم ها به دنبال داشتن ظاهری جذاب هستند، بنابراین همواره تلاش می کنند که از زیبایی خود مراقبت نمایند ؛ اما باید توجه کرد که عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر زیبایی که ما در طلب آن هستیم، تاثیر می گذارند ، مهمترین عوامل، عملکرد غیرعادی تیروئید، عوامل ژنتیکی، نوسانات هورمونی، اسکارهای به جای مانده از عمل جراحی یا سوختگی ها هستند ؛ همه اینها عواملی هستند که باعث از دست دادن موهای ابروها و در نهایت از دست رفتن زیبایی می شوند.

با وجود پیشرفت های علمی که امروزه در تکنولوژی رخ داده، حل کردن این مشکلات آسان است.

امروزه، بسیاری از افراد کاشت ابرو را انتخاب می کنند؛ کاشت ابرو، ایمن ترین و راحت ترین راه حل برای ضخیم کردن ابروها بوده و زیبایی قابل توجهی به چهره می بخشد.

مطالعات نشان داده اند که دلایل بسیاری برای کم پشت شدن ابروهای شما وجود دارند؛ عادت های نامناسب روزانه که شما بدون توجه به پیامدهای آن بر ابروهایتان، آنها را انجام می دهید ازجمله مصرف برخی روغن های بد، لیزر تاتوی ابرو یا سایر موادی که استفاده می کنید و فکر می کنید که برایتان مفید است یا انجام دادن روش هایی برای پرپشت کردن ابرو بدون تایید پزشک، برخی از این دلایل هستند.

عادت های نامناسب روزانه که شما بدون توجه به پیامدهای آن بر ابروهایتان، آنها را انجام می دهید ازجمله مصرف برخی روغن های بد، لیزر تاتوی ابرو یا سایر موادی که استفاده می کنید و فکر می کنید که برایتان مفید است یا انجام دادن روش هایی برای پرپشت کردن ابرو بدون تایید پزشک، برخی از این دلایل هستند.

با پیشرفت تکنولوژی، امکان کاشت ابرو که در صورت انجام توسط یک جراح متخصص، روشی آسان و با نتایج مطمئن است فراهم شد.

بسیاری از پزشکان کاشت ابرو را پیشنهاد می کنند، زیرا این روش سخت یا آزاردهنده نیست.

با توجه به تکنیک های جدید و مدرن کاشت ابرو، هیچ اسکار یا زخمی در صورت در نتیجه این عمل ایجاد نمی گردد.

تکنیک هایی که در کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت ابروی طبیعی استفاده می شوند، پیشرفت زیادی داشته اند.

دلایل از دست رفتن موی ابرو

اسکارهای طبیعی یا غیرعادی
لیزر تاتوی ابرو
بیماری های عضوی (روان تنی)
عیوب مادرزادی
اختلالات تیروئیدی
مصرف داروهایی که به عنوان یک عارضه جانبی، منجر به ریزش ابروها می شوند.
فاکتور زمان

تکنیک های کاشت ابرو

در گذشته از تکنیک FUE (استخراج واحد فولیکولی) برای کاشت ابرو استفاده می شد ؛ این تکنیک در کاشت ابروی طبیعی مورد استفاده قرار می گرفت؛ با این وجود به علت پیشرفت و توسعه تکنولوژی که روش های ایمن، دقیق و راحت تری برای پزشک و بیمار به ارمغان آورده است، دیگر تکنیک FUE در عمل های کاشت ابرو به کار نمی رود.

روش جدید کاشت ابرو که DHI نام دارد، دقت و ایمنی بالایی برای پزشک فراهم کرده و باعث پدیدار شدن ابروهایی طبیعی می گردد.

امروزه پزشکان، استفاده از این تکنیک را به عنوان بهترین تکنولوژی حال حاضر دنیا، برای کاشت ابروی طبیعی پیشنهاد می کنند.

چند دهه پیش، انجمن بین المللی پژوهش مو دریافت که موی اطراف سر، به صورت ژنتیکی به گونه ای تنظیم شده است که در تمام طول زندگی رشد کند.

این اکتشاف، اساس راه حل دائمی برای از دست رفتن مو را تشکیل داد: کاشت مو در سر، ابرو یا صورت.

برای برنامه ریزی کاشت ابرو، مهم است که این نکته را بدانید: ریشه های مو در دسته های یک، دو، سه یا چهارتایی رشد می کنند. این گروه ها با نام واحدهای فولیکولی (FUs) خوانده می شوند. واحدهای فولیکولی که در پشت سر قرار دارند، برای رشد مادام العمر برنامه ریزی شده اند و بنابراین، می توان آنها را برای پهن و پرپشت کردن ابروها استخراج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *